Wellness & Spa

Využijte pohodu, relax a načerpejte nové síly v bohaté nabídce našich Spa procedur. Osvěžte se a „ dobijte baterky „ ve whirpoolu, finské nebo parní sauně, sluneční louce, infrakabině nebo parním boxu, případně příznivě ovlivněte funkce vnitřních orgánů a činnost nervového systému v Kneippově chodníku.

V rámci wellness a relaxačních služeb nabízíme:

Whirpool

Vířivka má relaxační vliv nejen na tělo, ale celkově ovlivňuje psychiku člověka. Zklidňující účinek napomáhá především k rovnováze celého organismu. Silný relaxační účinek vířivky je výsledek hydroterapie, při které dochází k celkovému prohřátí těla, což vede ke zkvalitnění života. Trysky, které jsou instalované ve vířivce, zajišťují masáž celého těla. Díky teplotě vody a masážnímu mechanismu se tělo ohřívá a krevní oběh se zrychluje. Dochází proto k mnohem efektivnější látkové výměně a ke kvalitnímu okysličování buněk. Ponořením těla do teplé vody se snižuje zátěž na svalstvo.


Finská sauna

Sauna je místo, které je určeno pro relaxaci a uvolnění těla i ducha. Finská sauna se rozehřívá na 70 – 110 °C. Nejdůležitějším prvkem sauny je vyhřátý suchý vzduch. Sauna má dlouhodobě pozitivní účinky na lidský organismus. Pozitivní vliv je především na imunitu organismu. Navštěvování sauny zvyšuje celkovou kondici organismu a má preventivní účinky proti sezónním onemocněním ať už se jedná o kašel, rýmu, nachlazení. Sauna také pozitivně ovlivňuje lidskou psychiku. Uvolňuje stres a snižuje napětí.


Parní sauna

Parní sauna je teplá mlhová lázeň, která je podobná finské sauně, ovšem není tak horká a je zde větší vlhkost. Horká pára se využívá především při onemocnění dýchacích cest a revmatických potížích. Parní sauna je také vhodná při léčbě a prevenci astmatu, nachlazení, přetížení svalů a poruch prokrvení. Má pozitivní vliv na zdraví pokožky a léčbu celulitidy. Je dobrým prostředkem k relaxaci, pomáhá při bolestech svalů či kloubů, detoxikaci organismu, pročištění kůže či uvolnění dýchacích cest. Pravidelné návštěvy páry zvyšují otužilost organismu a jeho odolnost proti běžným infekcím. Je vhodná při léčbě poúrazových následků, při nespavosti.


Kneippův chodník

Kneippův chodník je procedura pocházející z 19. století, je pojmenována po svém objeviteli a léčiteli Sebastianu Kneippovi. Procedura spočívá ve střídání teplé a studené vody. Jedná se o bazénky s oblázky. V prvním bazénku je voda o teplotě přibližně 35°C, kde se člověk prochází po dobu jedné minutu a následně přestoupí na 5 – 10 vteřin do dalšího bazénku, kde má voda přibližně 12°C. Tento cyklus se několikrát opakuje. Procedura slouží k aktivaci nervů, které zlepší prokrvení končetin a celkového metabolismu.


Sluneční louka

Vitalizující solární zářiče = nový typ slunečních zářičů, které se od svých předchůdců liší tím, že nejen opalují, ale také posilují zdraví a celkovou vitalitu organismu. Přispívají k lepšímu prokrvení pokožky, lepší funkci vegetativního nervového systému, posilují krevní oběh a tvorbu krve, napomáhají k rychlejšímu odbourávání škodlivých látek v organismu a zlepšují celkovou obranyschopnost organismu. K pozitivním účinkům patří také účinek na nervový systém (lepší spánek), na trávení, svalstvo atd. Kvalitně opálená pokožka a ostatní pozitivní účinky jsou dosaženy díky tomu, že tato vitalizující solária mají stejný spektrální rozsah jako přirozené sluneční záření, na které je lidský organismus zvyklý. Aby záření organismu neuškodilo, ale prospívalo, je možné sluneční dávky přesně nastavit, což je velká výhoda oproti přirozenému slunečnímu záření.

Pro dokonalý a bezproblémový účinek je tedy třeba dodržet zásady správného slunění je třeba přizpůsobit dobu a intenzitu slunění typu pokožky při prvním slunění se doporučuje vystavit pokožku slunečnímu záření po dobu 20 minut (dle typu pokožky) pokud po prvním slunění nedojde k zarudnutí pokožky, při každém dalším slunění se opalovací doba prodlužuje (cca po 5 minutách) a pravidelným sluněním si pak pokožka na slunění zvykne a zesílí sluneční kůra by neměla být delší než 10 dní po sobě a maximální doba slunění by neměla přesáhnout 40 minut optimální je používat slunění jednou až dvakrát týdně